صفحه نخست / تماس با دکتر باقری

تماس با دکتر باقری

دکتر حسین باقری

  • پزشک ورزشی 
  • مربی بدنسازی
  • مربی رسمی فدراسیون بدنسازی 
  • پزشک رسمی فدراسیون فوتبال
  • عضو انجمن پزشکان ورزشی ایران

 

جهت تعیین وقت ویزیت جهت کاهش و یا افزایش وزن ، لاغری موضعی با مزوتراپی لاغری ، تنظیم مکمل ها و دوره های حجم و کات ، برنامه بدنسازی  ، رژیم غذایی لاغری ، رژیم لاغری سریع و نیز مشاوره لیزر لیپولیز ، لیپوماتیک و ویزر می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

 

چنانچه تهران هستید ، پس از هماهنگی تلفنی و تعیین وقت از طریق شماره ۰۲۱۲۲۰۹۱۵۰۶  از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر به صورت حضوری می توانید به آدرس زیر مراجعه بفرمایید :

 

تهران ، سعادت آباد ، بلوار فرحزادی ، خیابان حافظی ، نبش کاج ، مجتمع لاله

 

همچنین انجام تمرینات بدنسازی به صورت خصوصی تحت نظر دکتر باقری در باشگاه های محدوده شهرک غرب و سعادت آباد به صورت های متفاوت امکان پذیر است :

 

۱ – تنها ۱ جلسه اول هر دوره ( برنامه ) جهت یادگیری انجام صحیح حرکات که در کنار ارائه برنامه بدنسازی قابل انجام است .

۲ –  هفته ای ۳ جلسه به صورت خصوصی در کل طول دوره

 

 

 

 

 

۲۲ نظرات

  1. سلام وتشکر از مطالب خوب لطفا کل مطالب موجود درسایت را بصورا فایل پی دی اف ویا کتابچه آماده دانلود کنید تا آنهارا پرینت بگیریم وراحت تر مطالعه کنیم با تشکر منتظر جواب ایمیل شما هستم

  2. سلام بخش فروش کتاب های مرتبط با موضوع تغذیه وورزش وچیزهایی که درسایت نوشته شده است را لطفا فراهم کنید در صورت امکان با تشکر

    • با سلام و تشکر بابت نظر شما ، در حال حاضر سایت در حال تکمیل شدن از نظر محتوایی است و به رفرنسی در زمینه ورزش ، بدنسازی و تغذیه تبدیل خواهد شد . تنها مورد قابل سفارش مشاوره با دکتر باقری است که می توانید از طریق تلفن های داده شده با کلینیک ایشان هماهنگ نموده و در صورت حضور در تهران به صورت حضوری و در صورت عدم حضور در تهران به صورت تلفنی با ایشان مشاوره نمایید . موفق باشید

  3. سلام استفاده از سبوس برنج و یا گندم وجو باعث فواید زیادی در بدن و موها میشه وویتامین ب زیادی داره؟ ویتامین ب ۱ یا … ب ۱۲ چیه؟

  4. سلام لطفا درباره سرکه سیب وخواص آن ونحوه ومقدار مصرف آن توضیح بفرمایید با نشکر

  5. خوب بود

  6. لطفا اگه میشه مطالبی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ب اشتراک بذارین

  7. سلام. یه سوال داشتم من سه ماه بدنسازی کار میکنم متاسفانه به دلیل شروع دانشگاه فرصت نمیکنم برم باشگاه .
    با رها کردن ورزش بدنم فرمش رو از دست میده؟؟
    و اگر یک روز در هفته چهار ساعت برم باشگاه میتونم فرم بدنمو حفظ کنم؟!؟

  8. فاطمه عزیز ، متاسفانه بدنسازی ورزشی است که با رها کردن بخش عمده ای از تاثیراتش ازبین میره ، خیر ، ۴ ساعت یک روز در هفته بیفایده است .

  9. فاطمه مهدیزاده

    سلام آقای دکتر؛
    من حدود ۴_۵سال بدنسازی کار کردم ؛مربی خیلی خوبی داشتم چون با درد کمر و زانو وارد ورزش شدم ؛در ابتدا بیشتر فیزیوتراپی بود اما بعد دردها کاملا برطرف شدن و کاملا بصورت یک فرد معمولی و پیشرفته ورزش میکردم؛حدود ۱۲ کیلو کم کردم، گفتم چون دو زایمان سزارین داشتم و هیچ وقت دایتیست خوبی نداشتم پایین شکمم هیچ وقت صاف نشد،و هیچ وقت هم مربی منو تو برنامه ی فرم قرار نداد و همیشه در چربی سوزی بودم،کلا هیکلم صاف شد چون در قسمت سینه و باسن اصلا حجمی نداشتم و ندارم خیلی بد شدم؛نسبت ب کل باشگاههایی‌ ک میشناختم، قدرت بدنی بیشتر و نحوه اجرای حرکات بهتری داشتم،ولی هیچ وقت حتی ی ذره هم عضلاتم پیدا نشد،عضلات قویئی‌ دارم ولی هیچ وقت معلوم نمیشه،مربی فوق العاده ای داشتم؛حتی زاویه مچ تو نگه داشتن وزنه هم براش مهم بود میگفت چند سال دیگه مچ درد میگیرین، ولی خب چون از ایران رفتن و مربی بهتری پیدا نکردم مجبور شدم رشته ورزشیمو‌ عوض کنم ؛الان حدود یک سال و نیمه که پیلاتس کار میکنم،خیلی هیکلم زیبا شد ولی بازم اون تراش های ریز عضلانی ک میخوام رو پیدا نکردم،مربی خوبی هم دارم؛ تا قبل از ماه رمضون ۶۸ کیلو بودم؛بعد از ماه رمضان بشدت فاکتورهای خونی ام پایین اومدن،هموگلوبین ویتامین دی و کلسیم و فارماتون مصرف میکنم‌؛البته کل ماه رمضون قرص ال دی مصرف کردم که بتونم روزه بگیرم ک خیلی پف کرده بودم و بعد‌‌‌ش‌ اون مشکلات؛بعد از اون با مصرف اون مکملها‌ دیگه شروع ب چاق شدن کردم؛و الان با رژیم ؛البته در ذهن خودم رژیم؛دیگه نه تنها پایین نیومدم بلکه چاقتر هم شدم و داره چاقی ام بیشتر میشه؛ به فکر لیپوماتیک هم افتادم ولی دلم میخواد و میدونم ک با ورزش میتونم بهتر بشم؛ ۳۵ سالمه و الان حدود ۳۴ کیلو هستم؛این رو هم بگم،اصلا و به هیچ وجه جمله ی ؛من سیر شدم واسم معنی نداره،یا انقد باید بخورم ک خسته بشم یا خودم دست از غذا میکشم،البته برادر و خواهرهام هم همینطور هستن؛ مثلا شما بگو یک بشقاب سالاد بخور ک جلوی‌ غذات‌ رو بگیره‌؛ولی من اگه یه دیس هم سالاد بخورم اگه بخوام برنج یا هر غذایی ک دوست دارم بخورم رو حتما میتونم بخورم ولی جلو خودمو میگیرم،اصلا و هرگز اهل نوشابه از هیچ نوعی نیستم،بستنی دوست ندارم اصلا تنقلات چیپس پفک و غیره نمیخورم‌ روغن خونه روغن کنجد هست ک از یک فرد امین میخرم و نمک هم نمک دریا ست و اینه باعث نمیشه بگم سالمه پس نمک زیاد میخورم،،اینها رو گفتم واسه زمانی ک با شما تماس گرفتم چیزی از یادم نرفته باشه و در جریان باشین،
    نمیدونم چطور باید در کنار ورزش غذا بخورم‌،طی این چند وقت قراره ک ب ورزشهای هوازی ام هم اضافه کنم،دیگه در حد مربی تا حدودی چیز میدونم،فکر میکنم میدونم چون مربی خیلی خوبی داشتم؛خودم فکر میکنم باید یک چاشنی هوازی بیشتر هم باید ب تمریناتم اضافه کنم و برنامه ی کار با دمبل برای سایز واسه خودم بزارم،ولی نمیدونم چطوری و کی چس باید بخورم ،و مکمل چی نیاز دارم
    شمال زندگی میکنم،قائمشهر،و امکان اومدن ب تهران رو خیییلی ندارم
    از شما ممنون میشم ک کمکم کنین، البته گفتم ؛اگر امکانش باشه باهاتون تماس میگیرم؛با سپاس فراوون🙏🙏🙏

  10. سلام آقای دکتر.من دو ماه هست بدنسازی می رم.هفته ای سه روز ولی هیچ تغییری در من ایجاد نشده البته من بیشتر برای افتادگی سینه می رم .اگه میشه راهنماییم کنید.من ۳۱ساله هستم با قد ۱۵۷و وزن ۴۹ و استخوانبندی ریزی دارم.قبلا هم بخاطر بلند کردن جسم سنگین دچار کمردرد شدم و الان هم بعد از رفتن به باشگاه کمرم درد میکنه البته زیاد آزار دهنده نیس.بسیار ممنونم

  11. سلام لطفا بفرمایید از نظر علمی کدام عضلات باید در یک جلسه با هم تمرین داده شوند؟ برای سه جلسه تمرین در هفته

  12. سلام خسته نباشید
    من گلوتامین و کراتین و گینر اپتیموم نوتریشن خریدم ولی نمیدونم چجوری مصرف کنم
    شما میتونین منو راهنمایی کنین
    قدم ۱۸۵
    سنم۱۹
    وزنم ۶۴ کیلو

  13. سلام و روزتون خوش
    شما کات گوت هم انجام میدهید
    و واقعا تاثیری در کم کردن سایز و وزن داره
    بخصوص چاقی شکم و پهلو

  14. علیرشا باقری مقدم

    سلام آقای دکتر
    احتراما . پسری ۱۱ ساله دارم ، مدال نقره تکواندو استان اصفهان را دریافت کرده. قبلا دوره کوتاه یکساله ژیمناستیک نیز برده بودمش. تازگی به بیماری گیلن باره دچار شد . که از ابتدای مداوا تا حال ۳ ماه گذشته ، تحت درمان دکتر فیزیوتراپ اصفهان قرار گرفت. بنا به شرایط خاص ما مجبور شدیم به تهران بیاییم ، طبق پیشنهاد دکتر معالج ، صلاح دیدند که از این ببعد با وزنه های بدنسازی کار کند ، با توجه به اینکه هر ورزشی اصول خودش را دارد. چه راهنمایی میفرمایید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =