صفحه نخست / آموزش حرکات بدنسازی / جلو بازو با هالتر دست بر عکس
جلو بازو با هالتر دست بر عکس
جلو بازو با هالتر دست بر عکس

جلو بازو با هالتر دست بر عکس

> رژیم لاغری سریع <

شیوه اجرا حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس

۱ – هالتر را از رو به گونه ای بگیرید که دست ها به اندازه عرض شانه باز و کف دست ها رو به پایین باشد .

۲ – میله را تا سطح شانه با خم کردن آرنج بالا بیاورید هم زمان با این حرکت مچ دست را به طرف بالا و عقب خم کنید .

۳ – میله را تا راست شدن دست پایین آورده ، مچ دست را هم به پایین حرکت دهید .

 

جلو بازو با هالتر دست بر عکس
جلو بازو با هالتر دست بر عکس

 

عضلات درگیر در حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس

 

عضلات اصلی : بازکننده های ساعد ، بازکننده های انگشتان .

> برنامه بدنسازی <

عضلات کمکی : دو سر بازویی ، بازویی زند زبرین ، بازویی قدامی .

 

نکات آناتومیکی در حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس :

 

نوع گرفتن در حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس :

در این تمرین میله هالتر از رو (چرخش داخلی) با کف دستان رو به پایین گرفته می شود . ضمن اینکه انگشت شست دور میله قلاب می شود .

 

فاصله  دست ها در حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس :

فاصله مطلوب دست ها به اندازه عرض شانه است و دست ها مستقیماً در امتداد ساعد قرار می گیرند .

 

دامنه حرکتی جلو بازو با هالتر دست بر عکس :

برای اینکه درگیری عضلات ساعد به حداکثر برسد ، باید مطمئن شوید مچ دست به دامنه حرکتی کامل خود رسیده است .

هم زمان با بالا آوردن میله باید مچ دست کاملاً به عقب و بالا باز شود و زمانی که وزنه پایین آورده شود مچ دست هم به طرف پایین خم شود .

 

باز شدن کامل مچ دست
باز شدن کامل مچ دست

مقاومت در حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس :

به دلیل وجود نیروی گرانش ، هنگامی که وزنه بالا آورده می شود ، مقاومت افزایش می یابد . برای اطمینان از حداکثر تلاش عضلات ساعد باید تا زمانی که ساعد به موازات سطح زمین نرسیده است ، مچ دست را راست نکنید .

 

اشکال گوناگون تمرین جلو بازو با هالتر دست بر عکس

 

جلو بازو دمبل معکوس :

می توانید تمرین را با یک دمبل انجام دهید . بدین صورت که دمبل را از رو و به حالت چرخش داخلی بگیرید .

 

چرخش مچ دست :

یک صفحه وزنه را به یک میله ، با استفاده از یک میله طناب قوی وصل کنید . میله را در جلوی خود نگه داشته ، با خم کردن مچ دست طناب را دور میله بچرخانید . بدین وسیله وزنه به طرف بالا حرکت داده می شود .

 

 

 

 

> لاغری شکم با مزوتراپی لاغری <

درباره دکتر حسین باقری

حسین باقری ، پزشک هستم و ورزشکار ، پزشک ورزشی ، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی ، عضو رسمی انجمن پزشکان ورزشی ، پزشک رسمی فدراسیون فوتبال ، علاقمند به تکنولوژی ، مشاور چندین باشگاه بدنسازی در تهران

بررسی

کرانچ عضلات مایل شکمی یا کرانچ پهلو

کرانچ عضلات مایل شکمی یا کرانچ پهلو

> رژیم لاغری سریع برنامه بدنسازی لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 38 = 39