جلو بازو چکشی
جلو بازو چکشی

جلو بازو چکشی

> رژیم لاغری سریع <

شیوه اجرا حرکت جلو بازو چکشی

 

۱ – با هر دست یک دمبل را به گونه ای بگیرید که کف دست ها رو به هم باشند . (انگشت شست رو به جلو)

۲ – در حالی که کف دست را به طرف داخل بدن نگه داشته اید ، دمبل را تا شانه بالا بیاورید .

۳ – دمبل را پایین آورده تا دست ها راست شوند . حرکت را با دست دیگر تکرار کنید .

 

 

جلو بازو چکشی
جلو بازو چکشی

 

عضلات درگیر در حرکت جلو بازو چکشی

 

 

عضلات اصلی : بازویی زند زبرین .

 

عضلات کمکی : بازویی قدامی ، بازکننده ها و خم کننده های ساعد ، دو سر بازویی .

 

نکات آناتومیکی در حرکت جلو بازو چکشی

 

نوع گرفتن در حرکت جلو بازو چکشی :

در این تمرین دست باید به حالت طبیعی یعنی به گونه ای که کف دست ها رو به هم هستند ، گرفته شود . انگشت شست دور میله دمبل قرار می گیرد .

 

دامنه حرکتی جلو بازو چکشی :

برای اینکه عضلات ساعد حداکثر تلاش خود را داشته باشند ، عمل مچ دست در سطح عمودی است . همچنان که دمبل بالا آورده می شود ، انگشت شست را راست نگه دارید .

 

مسیر حرکت جلو بازو چکشی :

برای اینکه تمرکز تمرین روی عضله بازویی زند زبرین واقع شود ، دمبل را از جلوی بدن ، از عرض بدن بالا بیاورید .

 

بالا آوردن دمبل از عرض بدن برای تقویت عضله بازویی زند زبرین
بالا آوردن دمبل از عرض بدن برای تقویت عضله بازویی زند زبرین

> لاغری شکم با مزوتراپی لاغری <

درباره دکتر حسین باقری

حسین باقری ، پزشک هستم و ورزشکار ، پزشک ورزشی ، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی ، عضو رسمی انجمن پزشکان ورزشی ، پزشک رسمی فدراسیون فوتبال ، علاقمند به تکنولوژی ، مشاور چندین باشگاه بدنسازی در تهران

بررسی

کرانچ عضلات مایل شکمی یا کرانچ پهلو

کرانچ عضلات مایل شکمی یا کرانچ پهلو

> رژیم لاغری سریع برنامه بدنسازی لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

نظر(دیدگاه)

  1. با سلام و خسته نباشید برای سایت و راهنمایی های عالیتون
    ببخشید دکتر من بعد از ۵ حرکت جلو بازو (با دمبل، هالتر و یا دستگاه) کتف چپم بی حس میشه و نمیتونم بالا بیارم
    باید چه کار کنم؟؟؟
    و سوال دیگرم اینه که بعضیا میگن عضله سینه ها به صورت ژنتیکی رشدش کمه
    این رو چطور درست کنم؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 27 = 29