صفحه نخست / دکتر حسین باقری / لاغری شکم و پهلو با کت گوت یا امبدینگ شکم
کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی
کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی

لاغری شکم و پهلو با کت گوت یا امبدینگ شکم

> رژیم لاغری سریع <

لاغری موضعی شکم و پهلو با کت گوت یا امبدینگ شکم

تاریخچه درمان امبدینگ  Cutgut  یا  Embedding

کت گوت که کات گوت و یا امبدینگ نیز نامیده شده است ، در واقع تعبیه نوعی نخ مخصوص قابل جذب توسط بدن است که به لاغری موضعی شکم و کاهش سایز کمک میکند .اگر چه دو هزارسال قبل از میلاد در مصر و چین در نقاطی از بدن بیماران برش ایجاد کرده و پس از تعبیه موادی همچون پشم گوسفندان در آن ناحیه محل را بخیه می زدند.سپس این روش درمانی با استفاده از نخهای نایلونی،پارچه ای و طلا انجام شد.اما اشکال این روش این بود که این مواد در بدن افراد باقی می ماندند.همچنین در تاریخ پزشکی آمده است که برای این روش از قطعات نمک سود شده روده گوسفند استفاده می شده است.

مروری بر روش درمان امبدینگ Embedding

این روش درمانی بر پایه مداخله و جایگذاری نخ جراحی در نقاط طب سوزنی می باشد. در واقع این درمان شاخه ای از طب سوزنی گسترش یافته و جدید است.تحریک فیزیولوژیکی و فیزیکی این روش موجب تاثیر گذاری آن شده و برعضلات ،اعصاب محیطی ،جریان خون و سیستم ایمنی بدن تاثیر مثبت می گذارد.از آنجا که استفاده از سوزن در طب سوزنی موقتی بوده،این شیوه درمان با طولانی بودن و اثرگذاری بیشتر توانسته است این نقطه ضعف را پوشش دهد.    www.DrHoba.ir

اصول درمان امبدینگ Embedding

نخهایی که در این روش بکار می روند بی ضرر و قابل جذب در بدن می باشند.آنها پایه آلی دارند و پس از  یک الی ۳ ماه جذب بدن می گردند . انواع مختلفی از نخها و روشهای درمانی در این شیوه اتخاذ می شوند که به نوع بیماری و محل آن و همچنین طبع فرد بستگی دارد.

کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی

کت گوت یا امبدینگ روشی نوین در لاغری موضعی

موارد کاربرد درمان Embedding

در کره،امروزه پزشکان این روش درمانی را اکثرا به هدف افزایش زیبایی فرد انجام می دهند،اما با توجه به افزایش تجربیات در این زمینه پای آن به طب اطفال،داخلی و زنان نیز باز شده است.برخی از موارد کاربرد آن به شرح ذیل می باشند:

لاغری موضعی شکم و پهلو ها و در کنار رژیم لاغری جهت کاهش سایز و لاغری موضعی شکم و پهلو

تخفیف دردهای مزمن مانند درد شانه،سرو گردن،مهره ها و عضلات اصلاح موقعیت ستون فقرات که بوسیله عدم تعادل در عضلات رخ می دهد.

همچنین در فتق دیسک مهره های گردنی،کمری و انحراف ستون مهره ها نیز این روش بکار می رود.

تاثیر بر پوست و زیبایی افراد که با تحریک مداوم و تکرارشونده پوست و بافت نرم در طی یک الی شش ماه انجام می گردد.این روش سنتی زیبایی پوست بویژه برای از بین

بردن چروکهای پیشانی و اطراف دهان و بینی مفید است.  www.DrHoba.ir

لاغری شکم و پهلو با کت گوت یا امبدینگ شکم

 

عمدتا چاقی به دلیل افزایش مصرف کالری رخ می دهد.انقباض و انبساط غیرطبیعی عضلات نواحی شل و وارفته باسن و بازوهاو پهلوها با این روش اصلاح می گردد. همچنین جایگذاری این نخ ها در بافت چربی افراد موجب افزایش خون رسانی به بافت سلولیتی چربی شده و موجب لاغری موضعی می گردد.

کت گوت یا امبدینگ برای چه کسانی مناسب است ؟

 

اگر امبدینگ یا کت گوت به لاغری موضعی کمک بسیاری می کند ولی این روش ممکن است برای همه افراد موثر نباشد و نیاز باشد افراد از روش های دیگری نظیر مزوتراپی لاغری یا کرایولیپولیز و یا روش های دیگری نظیر کویتیشن ، آر اف و لیپوماتیک استفاده کنند تا به نتایج دلخواهشان برسند ، بنا بر این انتخاب بیمار مناسب اهمیت بسیاری پیدا می کند و نیاز به مشاوره اولیه و بررسی شرایط بیمار پیش از انجام امدینگ یا کت گوت ضروری خواهد بود .

> لاغری شکم با مزوتراپی لاغری <

درباره دکتر حسین باقری

حسین باقری ، پزشک هستم (فارغ التحصیل از ایران)، osteopath (فارغ التحصیل از کانادا) و ورزشکار(بیشتر از نوع extreme)، پزشک ورزشی ، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی ، عضو رسمی انجمن پزشکان ورزشی ، پزشک رسمی فدراسیون فوتبال ، علاقمند به تکنولوژی ، مشاور چندین باشگاه بدنسازی در تهران بودم و اکنون در کانادا مشغول مطالعه و درمان در حوزه آسیب های ورزشی، اسکلتی-عضلانی ( Myofascial ) و بازتوانی هستم.

بررسی

مزوتراپی لاغری

لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

> رژیم لاغری سریع برنامه بدنسازی لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 60