صفحه نخست / پوست / درمان پف زیر چشم و درمان کبودی و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی چشم

درمان پف زیر چشم و درمان کبودی و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی چشم

> رژیم لاغری سریع <

مزوتراپی زیر چشم

 

در مقاله مزوتراپی چیست به بررسی مزوتراپی و کاربرد های مختلف آن پرداختیم و یک شمای کلی از انواع مزوتراپی نظیر مزوتراپی لاغری و .. ارائه کردیم . در این مقاله به بررسی دو کاربرد دیگر از مزوتراپی خواهیم پرداخت که شامل درمان پف زیر چشم و درمان تیرگی ، کبودی و سیاهی زیر چشم می باشد .

 

پف زیر چشم چیست ؟

 

پف زیر چشم که ورم زیر چشم و یا حلقه های زیر چشم یا Eye bags نیز نامیده می شود معمولا به دنبال افزایش سن فرد ایجاد می گردد . با بالارفتن سن ، بافت های اطراف چشم شامل عضلات حمایت کننده تضعیف می شوند و بافت چربی طبیعی که حامی کره چشم بوده به سمت پایین تر مهاجرت می کند و نیز ممکن است مایعات در فضای زیر چشم تجمع یابند و پف زیر چشم را ایجاد کنند . این تورم و پف کردگی بیشتر یک مشکل زیبایی و آرایشی محسوب می شود و عموما یک بیماری جدی به حساب نمی آید .

 

درمان پف زیر چشم با مزوتراپی :

 

همان طور که اشاره کردیم یکی از کاربرد های مزوتراپی درمان پف زیر چشم است . معمولا شامل تعدادی تزریق غیر دردناک با سرسوزن های خاص و در عمق خاص می باشد که توسط پزشک صورت می پذیرد . تعداد جلسات تزریق معمولا ۴ جلسه با فواصل یک ماهه است و اثرات درمان پف زیر چشم بعد از جلسه سوم معمولا نمایان می گردد . برای درمان پف زیر چشم پزشک از محلول هی تزریقی مختلفی می تواند استفاده کند . معمولا پس از تزریق تا ۴۸ ساعت تورم و به ندرت کبودی در ناحیه تزریق مشاهده می گردد که بعد از ۴۸ ساعت محو می گردد .

 

درمان پف زیر چشم با مزوتراپی
درمان پف زیر چشم با مزوتراپی

 

کبودی زیر چشم یا سیاهی زیر چشم  چیست ؟

 

کبودی زیر چشم که تیرگی زیر چشم یا سیاهی زیر چشم نیز نامیده می شود در واقع Under Eye Dark Circles می باشد که در بسیاری از موارد ارثی است و در موارد غیر ارثی معمولا به دلیل آلرژی ، کمبود خواب ، هوای آلوده ، استرس ، اکزما ، رینیت آلرژیک ، خستگی ، مالیدن بیش از حد ناحیه زیر چشم ، قرار گرفتن در معرض تابش بیش از حد اشعه آفتاب و حتی پرخوابی است . با افزایش سن ، پوست ناحیه زیر چشم در برخی افراد نازک تر می شود و سیاهی زیر چشم ایجاد می گردد .

 

درمان کبودی زیر چشم یا سیاهی زیر چشم با مزوتراپی :

 

درمان سیاهی زیر چشم نیز همانند درمان پف زیر چشم بوده و نیازمند ۴ تا ۶ جلسه مزوتراپی با فواصل ۱ ماهه است که معمولا بهبودی پس از جلسه اول درمان قابل مشاهده است . درمان کبودی زیر چشم معمولا به چند روش می تواند صورت پذیرد که بر اساس شرایط بیمار متفاوت است و بهترین روش معمولا درمان ترکیبی میکرونیدلینگ همراه با مزوتراپی است و روش های دیگر شامل مزوتراپی به تنهایی و با محلول های دارویی متفاوت است . پس از انجام این روش ها معمولا ممکن است تا ۴۸ ساعت شواهدی از تزریق بر روی موضع باقی بماند که به تدریج برطرف خواهد شد . پس از تزریق باید از حضور در آفتاب تا حد ممکن خودداری نمایید و در صورت الزام به حضور حتما از ضد آفتاب مخصوص ناحیه دور چشم استفاده نمایید .

Summary
Article Name
درمان پف زیر چشم و درمان کبودی و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی چشم
Description
درمان پف زیر چشم و درمان کبودی و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی چشم
دکتر حسین باقری ، پزشک ورزشی
Drhoba.ir
Drhoba.ir

> لاغری شکم با مزوتراپی لاغری <

درباره دکتر حسین باقری

حسین باقری ، پزشک هستم (فارغ التحصیل از ایران)، osteopath (فارغ التحصیل از کانادا) و ورزشکار(بیشتر از نوع extreme)، پزشک ورزشی ، مربی رسمی فدراسیون بدنسازی ، عضو رسمی انجمن پزشکان ورزشی ، پزشک رسمی فدراسیون فوتبال ، علاقمند به تکنولوژی ، مشاور چندین باشگاه بدنسازی در تهران بودم و اکنون در کانادا مشغول مطالعه و درمان در حوزه آسیب های ورزشی، اسکلتی-عضلانی ( Myofascial ) و بازتوانی هستم.

بررسی

چگونه مرطوب کننده بهتری انتخاب کنید ؟

چگونه مرطوب کننده بهتری انتخاب کنید ؟

> رژیم لاغری سریع برنامه بدنسازی لاغری شکم با مزوتراپی لاغری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 82 = 86